Comanda produse

Herbalife

Comanda produse Herbalife prin slabesc-sanatos.ro si beneficiezi de:

-  Pretul mimim permis de Herbalife Romania pentru clienti

-  Transport gratuit in Romania, indiferent de cantitate

-  Stoc permanent pentru toate produsele Herbalife disponibile in Romania

-  Propriul tau consultant de nutritie, cu experienta de peste 15 ani in domeniu

-  Rezultat garantat - daca timp de 30 de zile folosesti produsele corect si totusi nu esti multumit de rezultat, primesti banii inapoi

Nu uita!  Pentru sanatatea ta alege calitatea. Produsele Herbalife sunt numarul 1 in lume in domeniul nutritiei si controlului greutatii.

Garantie si returnare

Garantie

Produsele Herbalife beneficiaza de garantie din partea producatorului Herbalife.

Herbalife este lider mondial in nutritie si controlul greutatii.

Toate produsele de pe site-ul www.slabesc-sanatos.ro se supun legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele lor originale si provin din surse autorizate de catre producator.

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Conditii pentru renuntarea la cumparare:

  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original NEDETERIORAT, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc).
  • Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

 

Returnarea produselor

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat.

Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor te rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ai primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Coletele ce nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat si vor fi refuzate. Cele 30 de zile in care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul in care acest formular de denuntare unilaterala a contractului, cu numar de autorizare si semnat de catre client, ajunge in posesia serviciului nostru specializat impreuna cu produsele returnate.

In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.

Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului.

Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele comandate si desigilate aflate in coletul cu produse returnate. Nu vom restitui contravaloarea acestor produse.

 

 

', 'Garantie produse Herbalife - slabesc-sanatos.ro - 30 de zile banii inapoi, cele mai bune produse de slabit